Wednesday, 9 October 2013

PASANGAN YG MENCARI ANAK ANGKAT

SALAM

TERIMA KASIH KERANA SUDI MELAYARI BLOG 'ANAK ANGKAT PENYERI HIDUPKU'...

APA YG INGIN KAMI SAMPAIKAN DI SINI BAHAWA KAMI :

*TIDAK MENGURUSKAN MANA2 PENGAMBILAN ANAK ANGKAT


*TIDAK MENYIMPAN REKOD IBU2 YG INGIN MEMBERI ATAU PASANGAN YANG INGIN MENGAMBIL ANAK ANGKAT.


OLEH ITU, "JGN HUBUNGI KAMI UNTUK MEMBUAT PERMOHONAN ANAK ANGKAT". NAMUN SEKIRANYA TERDAPAT SOALAN ATAU APA2 PERTANYAAN MENGENAI PROSEDUR @ MAKLUMAT BERKAITAN BOLEHLAH MENGHUBUNGI KAMI DAN INSYA ALLAH AKAN DIBALAS SECEPAT MUNGKIN.

BLOG INI DIBINA HNY UTK PERKONGSIAN MAKLUMAT & PROSEDUR2 PENGAMBILAN ANAK ANGKAT DARI PENGALAMAN SERTA INFO2 DARI LAMAN2 WEB KERAJAAN ATAU BADAN2 TERTENTU.

SEKIRANYA ADA PASANGAN YANG INGIN MENCARI ANAK ANGKAT, BOLEH KOMEN (NAMA+NO FON/EMEL) DI BLOG INI SPY MANA2 IBU YG INGIN MENYERAHKAN ANAKNYA DAPAT MENGHUBUNGI ANDA DGN MUDAH.. TETAPI DIINGATKAN IANYA BUKAN TUJUAN UTK SIMPANAN KAMI KERANA KAMI TIDAK MENGURUSKAN PENGAMBILAN ANAK ANGKAT.

SEGALA KOMEN & URUSAN ADALAH TGGJAWAB ANDA SENDIRI. PIHAK KAMI TDK AKAN BERTANGGJAWAB ATAS KOMEN2 ANDA. SEKIRANYA TERDAPAT APA2 KEJADIAN YANG TIDAK DI INGINI BERLAKU. TERIMA KASIH.

SEMOGA SEMUA PASANGAN DAPAT BERTEMU CINTA HATI MEREKA SUATU HARI NANTI.. AMIN...♥

41 comments:

Mommy Wanna Be said...

salam, saya mencari bayi dibawah umur 6 bulan dan kalau boleh yg telah lahir. tidak kisah jantina @ taraf yang penting si ibu haruslah betol2 ikhlas. saya mencari area kl/selangor. sesiapa yg sudi membantu boleh emailkn info ke suraya.yusoff@yahoo.com / pm facebook Chendana Doll. terima kasih.

aza said...

Assalam...saya mencari bayi utk dijadikan anak angkat yg berumur 6 bulan ke bwh utk dijadikan ank susuan. Sy dh berkahwin hmpir 4thn. Jika ada boleh emelkan di norazazainal@gmail.com. Terima kasih.

cik wati said...

As salam...sy mcari baby girl. Sy hanya org biasa yg nk beramal. Jika ada yg sudi beri dgn syarat yg bleh ditunaikn hubungi di email seriwatidayani@gmail.com

pn. as said...

Assalamualaikum. .sy tgh mencari baby girl...jika sudi hubungi sy ...

muhd farid said...

Salam sye jga mencari bayi lelaki..sy da kawin 5 tahun tp blm ade rzeki lg..jika sudi bantu sye tlg hbungi sye..0196318617

fda said...

Assalmualaikum saya mcri bby x sah taraf @sah taraf utk d jdkan ank angkat. InsyaAllah sy jg seperti anak sendr dan didikan agama. Sesiapa yg sudi sila sms/whatsapp/call sy d no. 016-5016362  @ email sy mufidahb@yahoo.com

intan said...

assalam saya mencari bayi untuk dijadikan anak angkat 01111345258

izzayasmin said...

Salam.....sy mencari bby utk dijadikan anak angkat.....x kisah boy or girl janji sihat n sempurna.....insyaallah akan diberikan sepenuh kasih sayang dan didikan agama....hubungi sy norhaliza751@ gmail.com......tq

wfazura said...

Saya ingin mencari anak angkat, sy nak yg masih baby baru lahir...boleh contact 0193842636,, TK

Fana Sinar said...
This comment has been removed by the author.
Yune Bakar said...

Salam kami mencari anak angkat sudilah hubungi khairulbariyah@gmail.com terima kasih

izzayasmin said...

Salam......sy mencari anak angkat....sila hubungi sy di 0122717869 (msj or wassup)...email di norhaliza751@gmail.com

Muhaimin Zahari said...

Saya mencari anak angkat bayi perempuan sudah berkahwin 5 tahun masih belum dikurniakan anak.sila hubungi saya atau sms 0139092933.sila bantu saya

Shamieela Fariha Shafie said...

Assalamualaikum...sy eisha dr wangsa maju,bkwin hmpir 3 thun n msih belum ade rezeki ank...sy mencari ank angkt. Sesiapa yg sudi leh contact 0122725709, email: eishafariesha@yahoo.com

farah dhia said...

Assalammualaikum..saya dhia ingin mencari anak angkat yg serius mau serahkan kepada saya..tidak kira yg masi dalam kandungan sehingga 2 tahun, tidak sah taraf atau orang yang tidak berkemampuan..insyaAllah semua dipermudahkn..bole hubgi saya 0135582324

anak soleh said...

Salam...Saya ingin mencari anak angkat yg masih bayi. InsyaAllah ingin jdkan anak susuan spy dpt menjadikannya mahram & boleh mendidik dgn sebaiknya. Mohon hubungi saya di 017-3367996. Terima Kasih.

Rohana Jalil said...

Assalamualaikum..saya ana,ingin mncari anak angkat yg brumur 2 thun ke bwah,x kisah boy @ girl,anak x sah taraf @ x brkemampuan..insya allah saya akan mndidik ank mnjadi ank yang soleh solehah..jika ada mohon hubungi saya @whatsapp
0132806941(ana)

Rohana Jalil said...

Assalamualaikum..saya ana,ingin mncari anak angkat yg brumur 2 thun ke bwah,x kisah boy @ girl,anak x sah taraf @ x brkemampuan..insya allah saya akan mndidik ank mnjadi ank yang soleh solehah..jika ada mohon hubungi saya @whatsapp
0132806941(ana)

fiqaarabella said...

Salam sy fiqa,mencari anak angkat. Boleh hubungi sy 0134717093. Tq

Laily Tukimin said...
This comment has been removed by the author.
Ida Norini said...

Assalamualaikum. .saya mencari anak angkat...sudah 9 thn berkahwin..sila hubungi saya 0135903771

Ida Norini said...

Assalamualaikum. .saya mencari anak angkat...sudah 9 thn berkahwin..sila hubungi saya 0135903771

nina amina said...

as salam...pncarian ank agkat msih d trus kn...sy mncari bby utk d jdikan ank sy..xkisah laki ke prempuan sah atau x..sy tnggal d kedah..krja sndiri suami govermnt..klo ada biomam sy antr private + sguhati..semoga dimudah kn urusan sy kali ni...hee tq.. 0124630576...

Andy Azlan said...

Ingin benar memiliki anak 1 pun jadilah untuk menyerikan kembali hubungan.. selepas isteri saya gugur dan disahkan tidak boleh mengandung lagi... dh bermacam2 cara perubatan moden & tradisional dibuat tp kami tetap tak boleh melawan qada&qadar ALLAH s.w.t... sekiranya ada ihsan dr keluarga yang ingin memberi anak angkat terutama bayi... sudilah kiranya hubungi saya 01123889793... jasa baik tuan puan ALLAH s.w.t yg dapat membalasnya

Andy Azlan said...

Ingin benar memiliki anak 1 pun jadilah untuk menyerikan kembali hubungan.. selepas isteri saya gugur dan disahkan tidak boleh mengandung lagi... dh bermacam2 cara perubatan moden & tradisional dibuat tp kami tetap tak boleh melawan qada&qadar ALLAH s.w.t... sekiranya ada ihsan dr keluarga yang ingin memberi anak angkat terutama bayi... sudilah kiranya hubungi saya 01123889793... jasa baik tuan puan ALLAH s.w.t yg dapat membalasnya

Rayyan adam said...

As.salammualaikum...sy nurul dr teluk intan perak....mencari anak angkat baby setelah 10 thn kahwin....mengapa sy mencari area perak shaja adalah kerana mrmudahkan proses dn memudahkan utk berhubung sbb sy tdk akan putuskan ibu dan anaknya...insyaallah akan sy berikan kasih syang dunia akhirat...019 4194803

Shari Saint said...

Sy teringgin nak ambik anak angkat lelaki umur 1 sampai 3 tahun. Non-muslim. Sy dah kahwin 10 tahun. India tau mix. Anak sah taraf. Sesiapa yg ada info keluarga susah atau..yg nak cari family angkat utk anak mrk...tolong, e-mail kat s.n75@yahoo.com tq

Siti Aishah Ahmad said...

assalammualaikum.. saya zamna binti marzuki dan suami ingin mencari anak angkat.kami sudah berkahwin hampir 20 tahun. Ingin sangat anak. Tidak kisah taraf sah atau tidak. kami tingggal di selangor. Jika ada yang benar-benar ingin menyerahkan anak untuk dijadikan anak angkat, boleh hubungi kami 0133508091

zamna Marzuki said...

assalammualaikum.. saya zamna binti marzuki dan suami ingin mencari anak angkat.kami sudah berkahwin hampir 20 tahun. Ingin sangat anak. Tidak kisah taraf sah atau tidak. kami tingggal di selangor. Jika ada yang benar-benar ingin menyerahkan anak untuk dijadikan anak angkat, boleh hubungi kami 0133508091

90 Qistina said...
This comment has been removed by the author.
90 Qistina said...

assalamualaikum sya nureen qistina bt harun dan suami sya zaharawie bin nawi kami berdua masih lgh mencari ank angkat yng sah taraf untk dijadikn ank kndung kami untuk menjaga kmi di tua kelat nntie smoga kmi berkati cahaya mata kami bile sya dah mengambil ank angkt pda kmi .....

90 Qistina said...

nom fong kmi berdua 0199471960&0145002968

90 Qistina said...

kalau sesiapa ingin menyerahkn ank pda kami sila hubungi nom tetera di atas secept muking ....

abuibni 88 said...

sy mewakili kkak sy yg ingn mengambil anak angkat khususnya yg warganegara tempatan . tidak kira samada saf taraf atau sebaliknya, juga tidak kira jantinanya.

insyaAllah beliau akn menyayangi bayi tersebut sebagai amanah daripada Allah. dan bayi tersebut akan dijadikan bayi susuan .

hubungi saya : 019 804 5264 (abuibni)

andai ada ibu2 atau bapa2 yang terpanggil untuk memberi ruang kepada kakak sy utk mnjaganya, Alangkah indahnya rahmat dan hadiah daripada Allah.

joshua jelly said...

Hi..sya mencari anak angkat non muslim. Jika ada bm diluar sana sedang mencari FA boleh whatsapp sya 0128323206-jayn. Tq

Suhaimi Mustafa said...

salam saya mencari anak angkat tak kira jantina..kepada bm hubungi saya 0102213292.insyak allah saya akan menjaga amanah yg diberikan seperti anak sendiri...

engkunursyarifag said...

Assalam . Sy sdng mencari nak angkat nk y girl . Insa allah kami kan menjaga dengan sebaik mungkin . 01114880029 (nor)

engkunursyarifag said...

Assalam . Sy sdng mencari nak angkat nk y girl . Insa allah kami kan menjaga dengan sebaik mungkin . 01114880029 (nor)

NURIA said...

Assalamualaikum,sy mencari anak angkat..jantina x kisah, InsyaAllah sy boleh jaga sebelum dan selepas bersalin dgn segala kos hospital bersalin sy tanggung...jika biomum atau sesiapa ada info tentang anak angkat boleh WhatsApp sy 013-3146732

Raja Suzura said...

Assalamualaikum,sy mencari ank angkat..jantina xkisah..sy akan jaga dgn penuh kasih syg...kos hospital sy tanggung..whatsapp sy 018-3959137 zura

Mawar Mikayla said...


Assalam n hai....saya mencari anak angkat yg msi dlm kandungan or newborn...urusan dr perubatan/bersalin/berpantang akan ditanggung oleh keluarga angkat...saguhati kepada biomum juga akan disediakan..bole pm 0135582324 saya utk details😊😊